Min helg

 
 
 
 
 
Tjuvstartade alla hjärtans dag med Robin och på lördagen så var jag med Alice, Mirre, Alice jobbkompis och hennes kompis och med Elvira. Vi drack goda drinkar, sjöng gamla låtar, dansade och sen for vi ut. På söndagen degade jag och Robin i lägenheten innan jag for till Alice och vi började jakten på mat. Det skulle visa sig vara ganska svårt att få tag i mat 11.00 då i princip allt öppnar 12.00. Men mat hittade vi tillslut och efter att vi ätit så somnade vi alla hos Alice. Efter det mötte jag upp Sofia och åkte till kopparhallen och såg Robins match som de vann med 8-3. På söndagskvällen hade vi träning och det var ingen vanlig träning, vi körde nämligen bubblesoccer som ni kan se på bilden ovan. Det var otroligt roligt de första två minuterna i varje match men sen var det bara jobbigt resten av tiden. Träningsverken idag är inte att leka med från söndagens träning och från gårdagens tabata. Huvva. Ja, det var min helg. Jag hoppas att ni också haft en trevlig helg.  
 
 
 
General | |
Upp